If you have any questions about our products, services and offers, we will be happy to help and advise you.
Simply write us an e-mail using the contact form.
When identifying spare parts, we often only need the data from the type plate of the overrun device or the type plate on the axle of your trailer.
If no type plates have been attached, the stamped data.
The ETI number is particularly important for AL-KO Kober; this is located next to the hammer wrench symbol. For Nieper type plates, the factory number.
How can I set up a customer account?
You don't have any user data for logging in yet? Click on "Register" above and fill in all the fields on our online form. Then click on "Continue".
You can now shop with us.
What if I have forgotten my login data?
Please click on "Log in" and then on the "?". Then enter the email address you used to create your account. We will send you an email with a confirmation link. If you confirm the password request, you will receive a new password. If you no longer know the email address you used, please contact us on the telephone number: +49 (0)89 2154 886 0.
How do I delete my customer account?
If you would like to delete your customer account, please just send us an email. We will then delete your customer account.
How can I change my password?
Please click on "My account" in the menu above, then "Change password" and follow the further steps.
How do I order a newsletter?
You can either conveniently subscribe to our newsletter when you register as a new customer, or you can click on "My account" at the top and then on Subscribe to newsletter or unsubscribe.
How can I unsubscribe from the newsletter?
You can easily unsubscribe from our newsletter at any time. Each newsletter contains an unsubscribe link in the footer. You can also reply to the newsletter with the note "Unsubscribe".
Ayuda y preguntas frecuentes al comprar repuestos para remolques
Si tienes alguna pregunta sobre nuestros productos, servicios y ofertas, estaremos encantados de ayudarte y asesorarte.
Simplemente escríbanos a través del contacto formulario un correo electrónico.
A la hora de identificar piezas de repuesto, a menudo solo necesitamos los datos de la placa de características del dispositivo de inercia o la placa de características en el eje de su remolque.
Si no hay placas de características adjuntas, los datos estampados.
El número ETI es particularmente importante para AL-KO Kober; se encuentra al lado del símbolo de la llave del martillo; Para placas de identificación de Nieper, el número de fábrica.
¿Cómo puedo configurar una cuenta de cliente?
¿Aún no tienes ningún dato de usuario para iniciar sesión? Haga clic en "Registrarse" arriba y complete todos los campos en nuestro formulario en línea. Luego haz clic en “continuar”.
Ahora puedes comprar con nosotros.
¿Qué pasa si olvidé mis datos de inicio de sesión?
Haga clic en "Iniciar sesión" y luego en "?". Luego ingrese la dirección de correo electrónico con la que creó su cuenta. Le enviaremos un correo electrónico con un enlace de confirmación. Si confirma la solicitud de contraseña, recibirá una nueva contraseña. Si ya no conoce la dirección de correo electrónico que utilizó, comuníquese con nosotros al número de teléfono: +49 (0)89 2154 886 0.
¿Cómo elimino mi cuenta de cliente?
Si desea eliminar su cuenta de cliente, simplemente envíenos un correo electrónico. Luego eliminaremos su cuenta de cliente.
¿Cómo puedo cambiar mi contraseña?
Haga clic en "Mi cuenta" en el menú superior, luego en "Cambiar contraseña" y siga los pasos siguientes.
¿Cómo solicito un boletín?
Puedes suscribirte cómodamente a nuestro boletín cuando te registras como nuevo cliente, o puedes hacer clic en "Mi cuenta" en la parte superior y luego suscríbete al boletín informativo o cancela tu suscripción.
¿Cómo puedo darme de baja de la newsletter?
Es fácil darme de baja de nuestra newsletter en cualquier momento. Cada boletín contiene un enlace para cancelar la suscripción en el pie de página. También puedes responder al boletín haciendo clic en “cancelar suscripción”.